lördag 31 oktober 2009

Seg...

Jag känner mej så oerhört seg.. Ja bara orkar inte ta tag i nånting..
Solen skiner, luften är frisk... o jag har redan tagit en promenad. Men jag har ett berg av tvätt att ta hand om... och ett kök som är upp å ner vänt pga renovering... samt ett annat rum som är fullt av alla saker som brukar vara i köket... Jag har bara lust att dra täcket över mej och sova tills allt är klart... Jag orkade iaf gå till ICA och handla 3 burkar Keso päron/äpple/Vanilj hehe... Det tänkte jag ha att trösta mej med, förhoppningsvis lyckas jag inte med att äta upp alla idag.
Jag ska oxå pigga upp mej med ännu en promenad tänkte jag.. men det tar jag väl så snart jag hängt den förbannade tvätten och laddat maskinen med ännu en tvätt...
Min kära make tog sej iaf an disken... trots att han var om möjligt mer seg än jag själv imorse..
Han och Jenny var ju på fest igår, med jobbet. Maskerad, otroligt skojj.... för dom iaf, vissa fick ju inte vara med ;) Däremot fick jag äran att sminka dom o snygga te dom inför kvällen...
och här ser ni resultatet:

Vampyrer! Snygga dessutom!

Jenny hade fått tag i shyssta vampyr gaddar, bara 2 huggtänder som man satte på sina egna och tryckte fast med lite klister, såg riktigt bra ut! Kläderna var förövrigt oxå klockrena!
Det var tävling om bästa utklädnad, Per vann och Jenny kom 2a!! GÖTT!
Nåväl, nog om det.. jag ska ta och göra lite nytta... även om ja verkligen inte VILL!!!

2 kommentarer:

  1. men Per har ju ingen hals!!! Ser grymt bra ut iallafall=)

    SvaraRadera
  2. Har du aldrig sett Adams family Sofia? Skandal i så fall!
    Dom var verkligen skitsnygga, det gjorde du verkligen bra Vickan :) Men du har alltid haft öga för såntdärnt. pusspuss

    SvaraRadera