måndag 26 oktober 2009

Såhär...

Munter såg Kuben ut efter sin Kastration.... speciellt jobbigt var det ju självklart att ha ett tejpat öra! Men idag verkar allt bortglömt... å som ja sagt tidigare verkar den lilla kattaluringen må bra. För liten är hon faktiskt, hon väger 2.5 kg, alltså inte ens mer än Fly. Kraken... Bror hennes väger väl 10 kg... fast han är fet oxå... Dock väldigt rar.
En stor fet röd katt, det är riktigt rart det :)
Såhär ser Signe ut idag...

Det är svårt att få med magen bra på bild... för nu är den riktigt stor, även om det kanske inte syns så bra på just bild. Hon är galen i mat, och envisas med att bädda i MIN garderob... idag fick jag ställa min motionscykel för dörrn, så hon omöjligt kan få upp den. Ja hoppas hon ska finna ro i sin "gamla vanliga" låda. (ja den hon hade förra gången, som ju oxå var första gången)
Jag hoppas slippa blod och div äckligheter i mina kläder... iaf.. ;)

1 kommentar:

  1. Äckligt om hon bäddar där hon inte ska...jag är glad att min katts mage består av fett och inte kattungar=)

    SvaraRadera