tisdag 27 oktober 2009

Härligt!

Det är otroligt vackert väder ute idag! Solen skiner och det är såhär vackert "höstigt".
Småbrudarna och jag (inte Mira) har varit ute på en 2 tims runda, det var så himla skönt, varken för varmt eller för kallt, alldeles perfekt! Tänkte tipsa alla småhunds-ägare om reflex till era hundar. Jag själv vet ju hur OTROLIGT svårt det är att få tag i SMÅ reflexer till mina hundar. ALLT är fööör stort, och jag blir galen... Tillslut provade jag att dom här:
(Lånad bild)
Det är det minsta jag har hittat i som täcker upp hunden skapligt. Man vill ju att reflexerna ska synas?! Va hjälper det att ha ett reflexhalsband när hunden är långhårig? Dom här är dom absolut bästa jag har provat, och som jag sa det minsta jag lyckats hitta. Och då är det näästan näästan i största laget. Dom finns på Rusta och ÖoB. Säkert på fler ställen oxå, kostar inte mkt, och finns i gult och orange. Men jag kan rekommendera den i orange eftersom det syns bäst på hundar med mkt vitt, ex. Papillon. Mina hundar är jättesöta med sina små "Varningstrianglar" :)
(Jag har använt dom här i några år, men dom finns fortfarande att köpa på båda ställena)
En annan trevlig sak som jag hitta på Rusta är den här tapeten:
(Lånad bild)
JAG BARA MÅSTE HA DEN I KÖKET!!!!!!!!!!!!!
Tyvärr fanns det bara en rulle kvar, så ja hoppas jag hittar nån annanstans, eller att det kommer in mer. Jag älskar medaljong-mönster, och tapeten är svart i botten, med mattsvart medaljonmönster plus det i "silver" skulle passa GRYMT i mitt kökt! MÅSTE HA!
Förövrigt ska ja ladda tvättmaskinen, ge mej ut med Fille på en sväng och sen slänga ihop lite käk. Ikväll drar jag och Lillhjärtat till Linnea och hälsar på en stund! :)
Hm... spännande...
Å jag är så söt så det är inte klokt!!!

1 kommentar:

  1. du den tapeten kommer att göra sig i ert kök. Kommer att bli snyggt mot golvet och de vita luckorna...nu blir det House för min del

    SvaraRadera