onsdag 28 oktober 2009

Fint väder idag igen :)

Har just varit ute å gått ca 1.45 tim, i vackert väder idag igen, det tycker vi om :)
Idag var Fille,Kellie,Pixie och Dottie med, plus Jenny och Siri. Så om en stund tänkte ja gå en lite kortare sväng med Fly och Mira. Ska bara intaga lite näring först! Har gjort rotfrukter i ugnen, skitgött! Förövrigt har det inte blivit kattungar än, men ja tror det kan vara ett par veckor kvar, men jag ska inte säga säkert... Vi får väl se!
Annars är jag och gubben bortbjuda till Niels ikväll, på Våfflor och kaffe :) Han har 2 papillon pojkar; Chipmans Spaceman och Chipmans Ludde, stiliga herrar! Mira får följa med och träffa de tu! Ska ta me kameran oxå, så ni får se vilka snygga pojkvänner mina brudar har! ;)
Idag ska jag även, om jag hinner provsminka Jenny och Per inför deras Halloweenfest på fredag. (Jobbfest, jag får inte va meeeeeee hehe) ska även försöka lägga upp bilder på Fujidirekt och få lite framkallat innan datorn kraschar o allt försvinner hehe...

1 kommentar: