måndag 5 oktober 2009

Bästisarna

Ja, dom ser ni här:

Här är det fullt ös!


Medvetslös?? hehe nääj då..


Det är roligt att dom har varandra! Dessutom leker dom inte bara bra, dom tar hand om varandra väldigt fint :)
Ja, förövrigt jag har inte uppdaterad på länge, förra veckan var minst sagt körig. Hann dessutom med en tripp till Ullared med min vän Anneli och en busslast från mullhyttan. Det var ganska jobbigt, men skönt att ha det gjort! :) Inhandlat massa fleesetröjor och andra fritidskläder, så det känns bra inför hösten. I fredags var de utesväng planerat, Cissi är ju hemkommen från Skövde så det kändes extra skojj, det slutade på "statt" i Karlskoga där vi såg Lili och Susie Live... DESSVÄRRE var jag antagligen för trött eller utstliten för att dricka, vad vet jag... för pang bom så blev det svart i skallen... det var det värsta jag varit med om tror jag.. totalt väck!!!! Fruktansvärt otäckt både för mej och mina vänner... Så lördagen ägnades åt att ligga i soffan och tycka synd om sej själv... usch. Söndagen däremot blev bättre, många härliga promenader och dessutom provade dottie på "upplet" för första gången! Hon tyckte det var skojj att leta, men sen förstog hon ju inte vad hon skulle göra... Men fortsätter jag med det där så det ju bara att träna in att jag blir jätteglad när hon kommer med saker till mej... så kommer hon nog förstå vad som är rätt snart :)
Idag blir det utflykt, ALLA mina vovvar, plus min karl. Cissi, hennes vovve, och Sofia med sin vovve plus son. plus korvgrillning! :) Mysigt värre! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar