lördag 17 oktober 2009

Lördag

Jag känner mej allmänt matt efter gårdagen... Det var en jobbig bilfärd både upp o ner... Jag och min onda höft tycker inte om att åka bil för länge. Så idag har jag självklart besvär av gårdagens bilåkande.... skitont i både rygg och leder och höften ska vi inte tala om. Begravningen var väldigt fin, otroligt fin kyrka, och allt var som sagt väldigt fint. Men det var oxå väldigt ledsamt, såklart... Men man kan glädjas åt det liv hon faktiskt levde och allt hon har lämnat efter sej. Dessutom kan jag vara glad för hennes skull när jag tänker på smärtan hon slipper känna av sin reumatism... Nu har hon det skönt.
Idag har jag varit slapp, eftersom jag har ont precis överallt har ja gått en liten runda och släppt alla hundar, passade på att göra lite godis-let oxå...


Sötaste Mira undersöker fälten...
Kellie springer som bara den!

När det blir för mkt bus och lek ingriper "Pixie-Polis" ;)

Kolla in Miras ben...hehe... Hon ser ut som en groda!

Å Pixie har bara 2 ben???
Nä, nu ska ja väl ta nåt att äta. Sen blir det dusch, ta lite värktabletter och sen blir det arbete för min del. På måndag ska ja börja köra LCHF STENHÅRT igen!!! Nu blir det att pressa fram till Jul, sen slarvar vi lite, och sen är vi på't igen! Nu jää..... ja, ni fattar.
hörs!

1 kommentar:

  1. LCHF...Light Championship Heavy Frogs? Var det dieten eller är det nåt med hundarna?

    SvaraRadera