söndag 1 november 2009

Jag orkar inte...

Städa,plocka in och ur disken ur diskmaskinen, tvätta, hänga tvätt...
Jag har verkligen ingen lust ALLS! Det blir så rörigt överallt mitt i all renovering så ja bara orkar inte börja nånstans... bläääääää....Så jobbigt är det ju inte att ladda tvättmaskinen och hänga en tvätt.. men jag bara oooooooooooooooorkar inte... ja orkar ingentting... Jag ska nog ge mej ut på en lång promenad så jag får lite friskluft... det kan ja nog behöva...
Suck... Jag är så slö så ja orkar inte ens elda...
Då är en liten byggfläkt alltid bra hehe...
Pixie tycker att det blåser varmt och gött!!!

Kellie tycker oxå att fläkten kan vara bra ibland...

Dom turas om för det mesta, men det som oftast ligger närmast är Pixie, Hon har ju alltid gillat värme, både från element eller till och med hårtorken... Är man en fryslort så är man, å nä. SÅ kallt är det faktiskt inte i huset, men jag bara orkar inte elda... och det blåser som sagt varmt och gött från fläkten ;)
Nej, nu ska ja rycka upp mej!!!!

OBS! Lägg märke till väggen åt höger.. inte mkt skåp kvar, ingen bänk heller... så inte orkar ja laga mat heller... för hur omständigt är det inte?!
Ingen är lyckligare än jag när det här är kart... puh

2 kommentarer:

  1. You have a great blog,and though I don't understand the language very well I manadge.
    Have a nice day.

    SvaraRadera
  2. Hej. Tack för dem fina orden i min blogg. Det är verkligen hemskt när dem blir sjuka. Tur att det finns vetrinärer som kan hjälpa dem! Haft en bra helg? MVH Mirre

    SvaraRadera