måndag 16 november 2009

Hopp om framtiden...

Labellaci Miracle Happen 4 mån
Foto: Angelica Igelström

Ja, det är just vad hon är, ett mirakel och mitt hopp om framtiden.
Hon är helt igenom underbar! Men jag ska oxå säga att Kellie gjort stora framsteg under sommaren, hon är inte alls lika skrajsen av sej längre, hon är mer "normal" i de flesta lägen nu. I skövde gick allt jättebra, igår var vi hos Linnea och sov över där, det gick jättebra. Förut var verkade hon bara vara sej själv hemma, go glad och allmänt "dampig" men nu tycker jag att hon är sej själv i det flesta situaitoner, det känns väldigt bra. Med lite tur kanske jag kan ställa henne i sommar och hoppas på en 1:a, för det är hon värd! Dottie gör även hon framsteg, verkar som det var bra för henne att börja löpa, mkt hormoner som ska komma till rätta och det är mkt som händer i både kropp o knopp. Det kommer bli ordning på den jycken med, det tvivlar jag inte på. och hon är sannerligen ett framtids hopp hon med, min lilla snygging, käre nån... den hunden, den kommer verkligen bli nåt, om hon bara gör sej av med alla "spöken" i huvet :)
Nu ska ja hoppa i säng, glad över att vara hemma... känns som att jag knappt varit hemma på hela förra veckan, vilket jag nästan inte har heller... så det känns riktigt skönt att vara hemma med ALLA vovvar och till o med min man ;) Det är bra att vara borta från varann ibland..hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar