lördag 14 november 2009

Aj...

Jag vill bara säga att det är synd om mej. Jag har så otroligt ont i min högerhöft så ja kan typ inte gå.(Den jag slagit upp så den är "sne") Nu är ja tydligen inne i en såndär "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONT" period... kul värre.
Så här sitter jag och lyssnar på The Mamas & the Papas och tycker synd om mej själv ;)Ska boka tid hos naprapat har ja tänkt, snarast. Igår jobbade jag hela långa dagen, så det har väl gjort sitt i höften med. Som tur var tog min kära vän Jenny med mina flickor, (alla utom Mira) runt trollkarn, tack så hemskt mkt! Slapp ja tänka på det, å husse tog hand om Fille. Senare på kvällen vart vi bortbjudna till Jenny på käk och lite spel, det var trevligt, förutom att jag kände mej som en 87årig gammal tant som knappt kunde gå sitta eller stå. Snart ska ja iväg till jobbet (inte min helg men va gör man när det inte finns vikarier) jag knaprar alvedon och diklofenak, hoppas att jag står ut. Sen blire hem och dusca Miran och Flajsan :) Hoppas på fina resultat i Örebro imårrn :) well well, vi hörs, om jag överlever helgen med denna höft... öööööööh...

1 kommentar:

  1. Stackars dig som har så ont.
    Lycka till på utställningen i morgon.
    Kram på dig.

    SvaraRadera