torsdag 26 november 2009

Tur...

att vissa inte har nåt emot att sova stora delar av dagen...
Mira är trött... Kellie ligger o lurar...
Men ja ska säga att jag faktiskt känner mej väldigt mkt bättre idag! Jag har lyckats tvätta några maskiner (jag ligger rätt mkt efter), städat upp lite i huset och lagt i en hårinpackning samt gjort en ansiktsmask... uppfriskande och behövligt. Nu känner ja dock att kraften rann ur mej... jag var inte lika frisk som ja kanske trodde, men i efterhand känns det ändå skönt att äntligen ha fått lite gjort. Jag skulle ju i princip ha varit ledig hela den här veckan, utom ons kväll... o här har ja legat sjuk istället, SUCK. Nu hoppas jag på en piggare helg, så ja får undan stökat lite här hemma. Om ni föresten undrar varför bilden är av så dålig kvalité så är det för att jag tagit den med mobilen... Laddaren till kameran har icke kommit till rätta än... SUCK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar