måndag 2 november 2009

Dagens Outfit!!!

HAH! Ja, fr.om nu är det här en klädblogg.... eller inte ;) Eftersom jag för det mesta inte är det minsta mode intresserad utan bara väljer att köpa det jag tycker om och tycker är snyggt, vare sej det ÄR inne just nu eller inte så kommer detta givetvis inte fortsätta... Men jag köpte en så himla rar tröja/tunika idag så ja måste bara visa:

Svart med vita små prickar, avskuren under bysten med gullig snörning, och jättesöta armar...

Såhär ser den ut nertill...

Den var bara så rar så ja kunde inte motstå hehe. Min dagliga klädsel brukar ju bestå av jobbingbrallor,fleacetröja och reflexväst höhö, så det kändes bra att piffa upp garderoben lite med nåt ut över det vanliga. Jag ska inte säga att jag inte är intresserad av kläder,för det är jag absolut, men som jag sa köper jag det JAG tycker är snyggt och det är kanske inte alltid det som är mest inne, men vem bryr sej, egentligen? just nu kan ja dock tycka att de mesta i modeväg är ok.. lr har varit, om det inte blivit nån större förändring som jag missat.

Förövrigt var ja inne på DjurensCenter, som jag sa att ja skulle till... och som jag sa har dom ju bra priser... OCH... för att jag självklart skule behöva bli lite bitter idag hade dom SJÄLVKLART Jokke halsbanden i både brunt,svart och rött för "endast" 189:- Hallå?! Visst, nu hittade jag för 169:- men lägg på frakten på det, osv...o visst, nu hade dom inte ROSA, o som tur var tjänade jag väl ändå lite på länken jag köpte till Fille, men ändå... sen NÄR sålde dom Jokke halsbanden så billigt? Jag måste ha missat nåt, men visst, som jag sa, dom har BRA priser där... och ja köpte iaf Schampo, balsam (PCL) och tandkräm till hundarna, samt lite "Dentasticks" lr va sjutton det heter... bara för att...
Hrrm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar