söndag 1 november 2009

Äntligen!!!

Satt och surfa runt på internätet... och hittade denna sida: http://www.djurmaxi.se/
Dom har hur mkt prylar som helst, MEN... till min stora glädje hade dom "halvstrypen" i älgskinn från Jokke. Min stora favorit, som jag använder på alla småhundar. Dom finns i flera olika färger, Pixie har röd, Kellie har grön, Fly och Dottie har svarta. Jag har inte fått tag i nåt till Mira än.. för billiga är dom INTE. Men, som jag sa, till min stora glädje fanns dom på denna sida, för endast 169:- plus att dom hade alla färger! Jag har letat väldigt länge efter den rosa varianten till Fly, då de skulle passa utmärkt till den donnan! Nu har jag hittat det, billigt dessutom. Beställde även ett brunt till Kellie då det kommer göra sej bra mot hennes päls! Då får Dottan ta det gröna, och vips så har Mira ett när hon växt lite till :)
Åh lyckliga jag... hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar