tisdag 24 november 2009

Det 100:e inlägget!

Ja, nu har jag skrivit 100 inlägg,tydligen. Jag tänkte inte skriva nåt märkvärdigt idag, bara det att jag fortfarande är sjuk, nästan sämre. Har ringt vårdcentralen idag, väntar på att dom ska ringa upp mej och hoppas på en läkartid snarast. Jag måste ju ha sjukintyg nu. Det här suger verkligen, för jag har verkligen inte råd med att vara hemma såhär :( Jätte jätte jätte jobbigt! Hoppas det ger me sej, för jag har nämligen bara ett arbetspass denna vecka, så förhoppningsvis hinner jag blir frisk?!?!? Eftersom jag har så tråkigt så sitter jag ju endel vid datorn.... hittade lite gamla bilder...

Kellie- under väldigt blå himmel


Jag och Fly- En solig vår-dag.

Idag är det blött,blaskigt o grått ute... Inte lika vackert som på bilderna ovan. Men va gör väl det när man ändå ligger inne hela dagarna? Jag gjorde ett tappertförsök att gå en mindre promenad med hundarna igår. Gick till några gärden för att släppa dom lösa så dom kunde springa av sej. Det gick bra, iaf för dom.. väl hemma igen kändes de nästan som om ja skulle avlida. Nej, det blir till att ta de lungt å låta maken sköta det mesta. Det är värst när han jobbar bara, då måste ja ju häva mej ut. Om ni föresten undrar varför det aldrig kommer några nya bilder så kan ja berätta varför... Min käre man hålls ju med att renovera köket, han har slitit ut alla skåp, och i ett av dom låg laddaren till min Kamera. En laddare som han påstår att han aldrig sett, så ja, den är alltså borta. Därför ser det dåligt ut på bild-fronten. Och jag är måttligt road av det hela... Jag hoppas verkligen för min skull, o mest för hans skull ;) att han hittar den snart...

3 kommentarer:

  1. Hoppas de inte har med vaccinet att göra! :S

    SvaraRadera
  2. Här är adressen till google analytics...du kopierar bara koden och sen får du göra en ny gadget där du klistrar in den. Jag har min dold vet inte om du vill visa din...det finns säkert inställningar för det fast det kanske du inte behöver eftersom du redan har en besöksräknare

    https://www.google.com/analytics/reporting/login?ctu=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fanalytics%2Fsettings%2F%3Fet%3Dreset%26hl%3Dsv

    SvaraRadera