måndag 2 november 2009

Måndag

Jag vill lägga spår, det var ett tag sen. Undra om jag ska ordna med det imårrn?
Idag hinns det väl inte med... Tänkte börja med att äta frukost... alldeles för sent, ja vet.
Sen blir de promenad och sen bär det av mot Örebro. Måste inhandla lite mer saker till köket, tänkte passa på att handla lite annat behövligt när vi ändå är inne.
Jag längtar redan efter mitt "djurmaxi" paket ;)
Hoppas de kommer snart! Förövrigt tänkte jag passa på o kolla in Djurens Center på Marieberg, dom har rätt bra priser... Ska nog inhandla nån mer "plastkorg"... Dom är faktiskt bra. Visst finns det inget finare än en vanlig hederlig gammal korg, men det är inte så fint när x antal valpar har gnagt på dom, eller när man kommer hem till en FLIS hav efter jobbet... näj, tacka vet jag plastkorgen, den är bra!

4 kommentarer:

  1. Åh, jag är också supersugen på att spåra! Kanske kan jag komma hem nån dag den här veckan så kan vi lägga åt varann?

    SvaraRadera
  2. Jao, det var ett tag sen vi spårade nu, så det måste bli av! Ja kom gärna hem, fast jag jobbar tors-sön....iiischlo pischlo...

    SvaraRadera
  3. Åh, du jobbar ju jäääämt! Du borde plugga som jag gör och vara ledig jämt istället :D hihi

    SvaraRadera
  4. hehe nä de gör ja inte, jag har varit ledig sen torsdkväll.. o nu jobbar ja inte förens torsdag,o nästa vecka jobbar ja bara en dag ju... så jag hare ganska gött faktiskt ;)

    SvaraRadera