onsdag 4 november 2009

Yes!

Gudars vilken bra dag jag har haft! Först flera rediga promenader, sen åkte vi till Fjugesta för att jag skulle Vaccineras mot influensan, passade på att ta med Mira in på jobbet en sväng, hon var galen, vill hälsa på allt o alla, översocial lite sak det där, men underbart temperament! :) Härligt! När vi ändå var i Fjugesta tänkte ja passa på att kika in på hundbörsen, hon har shyssta priser och jag behövde ett till "dubbelkoppel/delta" och en "bärväska" eller snarare en mindre resbur, för 1 max 2 hundar... o titta vad jag hitta:

Perfekt resebur av märket Karlie, hon sålde ut modellen för 150:-
det tackar vi givetvis för :)

Å till Goliats, eller Cecilias stora gläjde???
Inhandlades även ett gäng sånna här i olika färger :)

Nu är vi helt enkelt redo för en Skövde visit i början på nästa vecka, ny resebur o allt! Kan det bli mer perfekt?! Efter denna lyckade shoppning blev det tårtkalas hos syrran som firade Aarons 1års dag :) Å dagen avslutades sen med kvällspromenad med Fille i sällskap av Anneli, Tjorven och Naira, en kopp te hos mej och sen, eftersom min gubbe ändå var uppe hos Kaj (Annelis man) blev det promenad upp till Anneli med som små, och lite mer prat o tjat på gubbar o annat, sen tog jag med mej min karl å åkte hem, helt igenom trevlig dag helt enkelt :)
Nu blire bingen, imårrn hoppas jag på fint väder. Jag har nämligen "bjudit över" Anette på kennel Eyesdelight med sina kortisar på en utflykt runt Trollkarlsklint, så givetvis hoppas vi på fint väder, å en kaffetår vid sjön :) Det ska bli så trevligt!

1 kommentar:

  1. Ja, nu blir Goliat glad :) Hans pip som, förutom att vara sönderbiten, har ju inte gett ett ljud ifrån sej på över ett år, haa!
    Hoppas promenaden blir mysig :)

    SvaraRadera