torsdag 12 november 2009

Hemma igen...

Med ett gäng måttligt trötta hundar :) Resterande hundar som varit kvar hemma blev glada över mattes och dom andras hemkomst, extra glad blev nog Dottie över att hennes älskade Mira kom hem. Mira däremot hade bestämt sej för att hon var stor/vuxen nu när hon umgåtts med vuxna polare. Så hon tyckte att Dottie var en mes som skulle tryckas ner, stöddig liten sate det där, men det är action i henne, det gillar jag, och hon är absolut inte otrevlig. Jag kan förstå att hon gör så, då Dottie är så "osäker", även om jag tycker hon verkligen börjat förändras lite sen hon började löpa. Och jag ska säga er att det bland det snyggaste jag sett i papillonväg, min lilla Dotta kommer gå LÅNGT den dagen hon bestämmer sej för att det är ok med utställningar. På söndag ska vi på inoff i Örebro, Mira skall debutera ihop med sina 2 bröder, och Flajsan ska även hon visas, det blir skojj att komma iväg, och skoj att träffa gänget på Labellaci!
Nu mina vänner ska ja åka iväg och få mej en massage, vilken lyckad vecka jag har haft?!?
Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar