söndag 1 november 2009

Prinsessan på ärten?

"Dottie på ärten"

Ja, såhär såg det ut för nån dag sen när jag var i städar tagen.. Det blir ju endel hundkuddar och prylar på golvet, så jag hade slängt upp de mesta på hög i en av korgarna så att jag lätt kunde dammsuga och våttorka golven. (ja, det är ju egentligen standard procedur)
Dottie tyckte väl det såg trevlig ut, och mjukt var det nog, om än lite vingligt.. för det är hela 4 kuddar/dynor och ett par filtar i korgen.

Hänga upp Aaron i taket???
Var bara tvungen att visa den här bilden oxå, för att det ser så kul ut ;) Det här ägnade vi oss åt (jag, mor och far) när vi var barnvakt åt Aaron då hans päron var borta och förlustade sej i annat land. (ursäkta den dåliga bildkvalitén, Mobilkamera)
ÅH jaaaaaaaaaa... Jag måste bara tillägga att jag faktiskt ryckte upp mej lite framåt eftermiddan... det blev promenad med dom små, promenad med Fille plus att jag var så duktig att jag tillome trampade upp en "ruta" och gjorde upplet med honom! Nu kan ja iaf känna mej nöjd med dagen, och placera mej i soffan o se en film lr nåt.. gött!

2 kommentarer:

  1. Åh! Du har "Besökare idag"-applikation! det vill jag också ha, men jag förstår inte hur man göööör.
    Ja, du får jättegärna komma hit när helst du känner för det :) Jag måste ju plugga lite och sådär, men då kan ju du laga mat och städa, du är ju så duktig på det ;) hihi

    SvaraRadera
  2. söt bild på Aaron...han har liksom fått dille på det där med kroken.

    SvaraRadera