lördag 1 augusti 2009

Jag kanske ska gå i ide??

Hej kära vänner... och andra.

Jag är så sjukt trött.... jag är så trött så ja orkar snart ingentting.... arbete utför jag på ren rutin, jag gör det jag ska, jag är trevlig mot dom gamla.. men det där lilla extra som jag ofta brukar göra, det orkar ja snart inte göra längre.... det enda jag känner för att göra är SOVA! När jag kommer hem går jag på sparlågorna.... släpar mej ut med hundarna.... släpar mej runt på nån liten tur.... låter dom springa lösa en stund.... släpar mej hem.... och så ser dagarna ut nu för tiden. Igår jobbade jag kväll... jag kom hem, kollade min mejl... la mej i sängen bredid hundarna och somnade... men kläder och allt på... Jag vaknade inte förens idag...på morgonen.. varpå min man säger: "men... du är verkligen trött?!" Han gick upp, tog ut hundarna, gjorde frukost... å det tackar man ju för. Tur att jag har min karl, annars hade hundkrakarna inte fått gå ut och kissa igår kväll... för sömnen gick inte att hejda.


Den här veckan har jag varit ledig ONSDAG. Förra veckan var jag ledig TORSDAG.... och så hålller det på!"?!??!?? Det är inte riktigt klokt....egentligen. 57 timmar nån vecka, 49 den andra.... ja dör. Jag skulle aldrig vilja jobba heltid, nu jobbar ja typ 120%???Mina leder ger snart upp,fingarna är svullna som aldrig förr... ryggen är så ond så den är avdomnad nu.. När denna sommar är slut är nog ingen lyckligare än jag... När jag sen, förhoppningsvis får fast tjänst... nångång snart... tänker ja be om 25%.. jag kan nöja mej med "ströhelgerna" som vi har varannan helg, dom har ja ju jobbat i 2 år nu. Jag kan fortsätta med det... det räcker fint..hehe.
Nu ska ja hoppa in i duschen, och hoppas på att piggna till.. för sen tänkte jag ge mej ut med vovvarna. Kanske försöka orka med lite ringträning... spec med Dottie-pottie!



Kellie i Cickans soffa, tänk om man kunde ligga såhär i några veckor.... puh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar