måndag 10 augusti 2009

Hum...

Nu sitter jag här... trött,febrig o dan.. Nu när jag äntligen ska få vara ledig 2 dagar då blir ja sjuk så fort jag kommer hem från jobbet?? Förhoppningsvis har det gått över imårrn... däremot är jag lite orolig över min fot, den blev nämligen överkörd av en permobil idag, AJAJAJ. Den är typ avdomnad och blå... hm....

Sen villa jag bara spy ut lite bitterhet över att jag verkligen inte kunnat träna så mkt i sommar... det har inte blivit mkt av nåt, det enda jag har lyckats med är att åka runt på utställningar med kassa resultat ;) haha....
Jag längtar till helgen, och mitt hotelrum på Scandic Norrköping city!!! Det ska bli otroligt skönt att bara komma iväg... även om det bara är för en natt...
Hoppas nu att feber och halsont går över, och även att foten inte ramlar av lr nåt.... gah.
Nåväl, vi hörs...

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen nackdelen med att jobba!! Jag har ju inte ens kunnat åka på någon utställning alls!!
    Vad härligt att bo på hotell, hoppas ni får det riktigt trevligt och att resultaten blir bättre från de kommande utställningarna :) Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Krya på dig nu och Lycka till i helgen:)

    /Anette

    SvaraRadera