tisdag 18 augusti 2009

Denna dag....

Idag uppfann jag ett nytt recept.... "Det perfekta sopp-brödet" (ett bröd till Soppa dvs) Det innehåller dinkelmjöl,vetekli,jäst,rapsojla,salt,liite sirap och vatten. Ovanpå har jag strött ost och färsk persilja.... samt ringlat lite rapsojla.Det vart grymt gott, och det var himla smidigt att baka.
Före:

Efter:

Ja, jag har allt kännt mej lite extra duktig idag när jag både städat hela huset och lyckats sno ihop lite bröd... PLUS att vi hade sista gången på Freestyle kursen idag. Vi har börjat spåna på ett program till mej och kellie.. Vi ska köra "turn back time" med Cher, mest för att låten är sjukt bra... men även för att den är lagom. Inte för snabb, inte för seg och folk känner dessutom igen den, vilket alltid är bra.. Det kommer innehålla div "moves" bla slalom(Mellan mina ben), Snurra, gå runt mej, och gå runt mej baklänges.... och "mellan" (Kellie går mellan mina ben) osv. Det ska bli skojj att se hur det kommer växa fram. OM vi tränar dvs, men det tror jag det kan bli mer av i höst, nu när jag inte kommer jobba lika mkt! :) Näh, nu blir det bingen, imårrn ska vi upp och lägga SPÅR! vilket ju verkligen är på tiden!!

/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar