lördag 8 augusti 2009

Ulk....

Jag känner mej inte helt på topp efter gårdagens dansbravader.... Ja, nu blev det ju inte så mkt dans för min del, dricka däremot var det ingen som snålade på.
Jag känner faktiskt inte av drickandet idag, för så illa var det nog inte för min del. Däremot verkar min mage ha bestämt sej för att vara väldigt obekväm.... så jag mår inte helt bra.. hade ont i magen igår med...
Min kompis la märke till att ja i tidigare inlägg sa att jag nog röker för minst 6-700 per år... givetvis skulle det stå 6-7000 per år... även om det första hade varit bra mkt bättre.

Näh, nu ska ja försöka rycka upp mej. Jag ska sy badrockar till hundarna och sen ska ja göra pizzabullar som jag och jenny kan fika på imårrn.... dessutom måste jag göra finputsning på alla pappis flickor... Snygga till tassar och klor, och slutligen bada....
puh!

1 kommentar:

  1. Lycka till på utställningen i morgon! Vi kanske ses där...
    Hälsningar Anette, Zorba, Troia & Hollie

    SvaraRadera