fredag 21 augusti 2009

Varför???

Är jag vaken!?!?!
Jag har varit vaken sen kl 8 imorse.... otroligt onödigt kan iaf JAG tycka....
Fast egentligen är det ju bra att gå upp tidigt, och utnyttja dagen, istället för att ligga i sängen halva delen av den....Så här sitter jag, klarvaken.... men alla andra sover... "Dom små" har ja släppt ut på kissning... men sen var dom nöjda med det och ville upp o sova igen... Fille ponken vakna inte när vi gick upp, och även om han hörde oss ville han säkerligen inte gå upp i denna "tidiga" timma.... Han är ordentligt morgontrött!

Dottie- ungefär 9 veckor gammal

Hon såg oxå ut som en kub! Men det gör dom ju alla ;) Dottan var rätt morgonpigg som valp,vilket ju dom flesta valpar är eftersom dom måste kissa osv. Däremot sov hon duktigt hela nätterna och idag ligger hon mer än gärna kvar i sängen... lääääääääänge. Så här sitter jag, i min ensamhet, lr ja... hundarna ligger ju här i sängen allihopa... Men jag får väl gå upp nu, och sätta på lite kaffe kanske.... mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar