torsdag 6 augusti 2009

Dottan

Här kommer en liten "photo-session" som ja hade med Dottan idag...

Lägg helst inte märke till vårat halv-renoverade kök i bakgrunden... ;)

Dotties öron ser förtillfället gigantiska ut.... innan fransen börjar "hänga" sej...

Mitt lilla monster och jag har idag övat lite "utställning" på vårat köksbord....(fräääscht? Det finns rengöringsmedel) Hon är väldigt duktig, ska bli spännande på Söndag, i Askersund, då det blir premiär för henne!

Dottie är så duktig på bordet,
det här bordet var dock lite väl halt.. så benen glider åt alla håll.

3 kommentarer:

  1. Åh, dottan är en riktig underbaring! Vilket vackert uttryck hon börjar få i ansiktet, förut såg hon ju mest ut som en liten piprensare ;) Det kommer säkert gå skitbra på utställning, jag håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är en riktig pudding! Jag hoppas hon sköter sej när domaren ska visitera bara... hon är lite "trasslig" av sej... Men ja övar och övar och låter typ alla hållas med henne... så ja hoppas det går bra! Hon är himla rart nylle, det har hon!

    SvaraRadera
  3. jag håller tummarna för att det ska gå bra! Förhoppningsvis tycker hon att det är skitkul att visa upp sig!

    SvaraRadera