tisdag 18 augusti 2009

Back on track?

Nä, inte riktigt. Här är vi fortfarande snuviga och hesa och allmänt trötta... Ja, iaf jag.
Hundarna däremot verkar ju snarare undra va sjutton som har hänt med mej?!

Fast jag har faktiskt mått lite bättre, så promenader har det allt blivit, fast kortare än vanligt.
Idag gick vi en mindre sväng i skogen, hitta lite kantareller så jag steka upp sen.
Just nu väntar jag på att min deg ska jäsa klart, så ska ja baka ut den. Idag blir det soppa och färskt bröööööööd till mat! Har precis dammsugit hela huset, och nu tänkte jag passa på att våttorka innan ja börjar baka... men i mitt tillstånd som jag befinner mej i nu orkar man inte köra på allt på en gång... så en paus vid datorn passade utmärkt.

Ikväll är sista tillfället på kellies Freestyle kurs... Jag har tyvärr inte hunnit med att träna som jag borde, men vi är taggade och tänker självklart fortsätta efter kursen!
På lördag börjar vi även viltspårskurs, och imårrn skulle ja ha haft första tillfället på Dottans "Valp-agility" men jag jobbar kväll och lyckas inte byta, så vi får tyvärr missa första gången.
Annars går jag spänt och väntar på att det ska bli dags för anlagsprov!!!!!!
Jag och Pixie är taggade som FÅ!
I höst ska vi även ta tag i agilityn igen... eftersom jag INTE haft knappt nåt ledig i sommar har hundarna därmot haft lite smått semester från träning..tyvärr.
Så i höst blir det nya tag!
Nähej, nu blir det våttorkning!
Adieu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar