söndag 23 augusti 2009

Vilken helg!


Äntligen helt ledig, en HEL helg!
Fredagen ägnades åt Pizza-bak och umgänge me syster+make+bebis, och Jenny. Vi käka ungefär 10 kg Pizza och spelade rapakalja.... Allt var självklart i väldigt MOGEN anda.... Det flesta beskrivningarna var oerhört seriösa.... Vet ni tex. vad förkortningen FFSM står för?
Vi hade iaf alla möjliga förslag... "Faculty of Fysiologigal Science Metods" eller kanske "Falköpings Fria Sado Masocister" samt nånting med "Fria Fi**or..." Ja, mer ska väl inte sägas.
Den riktiga betydelsen var :Föreningen För Skilda Män. Dessutom var det grekiska gudar med snoppar på huvudet som symbol för frukbarhet och div andra mogenheter... Men kul var det iaf... spec efter nåt glas vin ;) (Om man nu får skylla på det)
Igår,Lördag, Var jag och Kellie iväg på Viltspårskurs. Det var första gången igår och det gick faktiskt riktigt bra för kellie!! Jag är jättenöjd med min lilla plutta! Trodde att hon kanske skulle vara mer försiktig än vanligt och säkert bli störd i sitt spårande nu när det var nya hundar och nya "oooooooootäcka" människor med, men det gick jättebra! :)
Kvällen ägnade vi åt godisätning och tvtittande... Det var SISTAGÅNGEN, för på måndag ska jag och Jenny skärpa oss!!!! Igen...igen igen ;)
Idag har vi varit på ett trevligt besök hos Kennel Labellaci!
Och ser här vad man kunde titta på där...
små puppisar!!! Denna lille pojk var så söt så ja trodde jag skulle smälla av!!! Det var garanterat bland det sötaste jag sett!!

Men denna lilla söta fröken fick även hon en plats i mitt hjärta!
"Labellaci Miracle Happen"
Och nog är hon ett mirakel!
Vi har kommit överens om att vi ska hålla henne på foder hos oss, så i början på september, så kommer den lilla flytta in hos oss! Hon är så fin så! Och vi ser framemot att få den lilla till oss! Spec dottanpottan, hon lär få skojj med den där! :) Spännande spännande!
Så min ledighet i september passar ju alldeles utmärkt!

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya bebisen :) Hon ser jättesöt ut! Men jag ser inte riktigt, blev det ännu en tricolour eller är hon brun/vit? Kramojamo

    SvaraRadera
  2. hoppsan...en liten skrutt till...Aaron kommer nog att gilla den! även jag såklart

    SvaraRadera