tisdag 16 mars 2010

Underbar dag!

Nu ska jag äntligen få ge ett underbart roligt besked! Idag var jag med syrran till Karlstad Djursjukhus för att kolla Patella och PRA på Kellie och Dottie, båda blev UA på allt! :) Syrrans hund kollade ögon, UA samt höfter, o det svaret får man ju tyvärr vänta på. Men fattar ni va underbart, efter min otur! Nu kommer det äntligen bli en kull!!!! Förhoppningsvis i höst, om Kellie löper som jag vill! Tjohooo! Dessutom är jag överlycklig över Dotties utveckling... Hennes valp fjanterier och människo "fobi" verkar gå över mer och mer, förra veckan var vi ju hos "våran" vet. som vaccinerade och kollade tänder, vilket gick bra. Dagens undersökningar klarade hon galant, och dessutom var hon stencool på kliniken o med allt som hände runt i kring! Jätteroligt! Kanske kommer det kunna bli lite utställning för henne i sommar när hormoner och annat tonårs trams verkar ha lagt sej? Spännande! Å jag är så lycklig så ni kan inte förstååååååååååååå hur lycklig jag är!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar