torsdag 25 mars 2010

Rätt svar på fototävlingen...

Nästa gång får ja ta en svårare fråga, för alla utom 2 gissade ju rätt!!! Det var alltså lilla fröken Fly som tog sej ett vårbad, vilket inte brukar tillhöra hennes vardag... att "skita ner sej" dvs. Så att ni skulle gissa så rätt trodde jag nog inte... men det var väl pälsen som avslöjade henne?! Och av er som svarat på bloggen, o några som svarat privat samt ni som mejlade, rädda att nån skulle sno erat svar? ;) så lottade jag ut vinnaren.... och vinnare blev:
Lala W Cederlund på Kennel Destiny Height's!
Grattis :)
Nästa gång kommer jag troligtvis låta er tävla om en hundbädd, men med betydligt svårare fråga... för att höja spänningen lite ;) Så det får dröja ett tag, så jag kommer på nåt riktigt klurigt!!! Så jag återkommer med nästa tävling om ett tag....

2 kommentarer:

  1. Men vi med stor hund behöver väl inte svara då antar jag? För hundbädde är väl gjord i pappisstorlek? ^^ Ses i eftermiddag!

    SvaraRadera
  2. hehe nädå, det är vanlig "kudd storlek" så det duger ju åt det flesta :)

    SvaraRadera