fredag 5 mars 2010

Maja

Är helt fantastisk!
Hon är bara så cool! Det känns som att hon har bott här jättelänge.
Inatt sov hon i våran säng hela natten, inget orolig alls. Däremot tyckte hon nog att det blev varmt med 2 människor och 5 andra hundar. (Fille ligger för det mesta i korgen på golvet) För då och då vaknade jag av att hon vände och vred sej och flåsade en stund. Men sen somna hon om igen :) Hon är också hur gosig som helst! Det är som min alldeles egna nallebjörn!

Tänk att du fick komma till oss! :)

Jag säger det igen, jag är upp över öronen förälskad i denna lilla jycke!
WOW, säger jag bara. Vilken hund!

5 kommentarer:

  1. Hei
    Gratulerer med nydelig liten hund :D
    Jeg har også kjøpt hund hos Pia, Diggan heter han( og er onkel til Maja :D hihi)
    Skjønner godt du er forelsket i henne, hun er veldig lik Diggan. skjønne er de.
    Fin blogg du har.

    SvaraRadera
  2. Vilken liten sötnos.
    Diggan är inte onkel till Maja utan bror, dom har samma mamma i alla fall :)Nu så ligger Flinga i Patrics famn och myser :)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är hon söt! Å alla smälter direkt när dom ser henne! Hon är som jag sagt förut, underbar! :)
    Hege: Tack för din kommentar! Roligt att du har brorsan till Maja! :)

    SvaraRadera
  4. hihi, bror da, er jo ikke lett å holde styr på hihi
    Klem fra Diggan

    SvaraRadera