söndag 21 mars 2010

LÄSAR-TÄVLING!

Helgen har passerat otroligt fort... Från att ha jobbat ons och tors natt till att vara ledig Fredag, vara funktionär Lördag, på Klubbens Agilitytävling i Askersund till att idag fixa o dona lite i köket, som dessutom börjar bli klart.... Å inatt ska ja jobba... likadant imårrn natt.. Det gick undan kan man säga... Vädret dom senaste dagarna har varit fint, om man tänker på solskenet, men inte alltför roligt när man är hundägare till mer än en hund... Lera,grus och slafs hör till varje dags promenad nu mera.... Just nu känns det som att jag gillar kalla vinterdagar mer, men samtidigt vill man självklart ha vår och sommar... (även om alla fästingar och huggormar gör sej påmminda då...)

Nu till dagens Läsar tävling! Den som gissar RÄTT på vilken av mina hundar som står i vattnet (Bilden nedan) får 2 Fleese-flätor skickade på Posten! Vinnare avslöjas om några inlägg! Skriv ner mejladress i kommentaren så jag kan kontakta för adressupgifter. (Om fler gissar rätt lottar jag ut vinsten mellan som som svarat rätt)

Nå, vem är det som tar sej ett vårbad?

Sötaste Miran!

Maja älskar syrrans pojk, Aaron...
Så mycket att hon till och med hoppade upp i vagnen... ;)

Snöbolls jakt med Syrrans Pinscher!
(Kellie är snabbast moahahaha)

Mira å Maja sover gott intill varandra :)

4 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Jag gissar på att det är Fly som står i vattnet...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det ser ut som Fille...eller möjligtvis Maja...är inte helst säker så jag säger Pixie

    SvaraRadera
  3. Hej jag tror att det är Dottie
    Monika

    SvaraRadera
  4. Fly tror jag.
    destinyheights@telia.com

    SvaraRadera