fredag 1 januari 2010

Happy new year!

Jo, gott nytt år på er alla. Jag är dålig på uppdatering nu för tiin, men som ja sagt innan är jag bitter över datorproblemet och i och med det även problemet med att få upp nya bilder....
Jag blir helt enkelt väldigt misspepp. Jag ska dock berätta att gårdagen var lugn, inga smällar-rädda hundar här inte :) Vi firade med att äta middag med min mor o far o "låtsas farfar" Niels.
Sen poppade vi en flaska Martini Asti som jag smuttade på resten av kvällen... sittandes framför tvn tittandes på naturprogram ;) Teddy var oxå här över nyår, alla hundar var glada nyfikna och inte de minsta rädda när de smällde som värst, o det är ju nåt man verkligen ska vara glad över!

Idag firade även Fille in det nya året genom att smaska i sej "gott o blandat" som min man lämnat kvar i en skål.. (ja inte vare mitt fel för jag äter inte sånt äckligt godis hehe) Ja trodde nästan munnen skulle klistra ihop på honom, men han löste det hela med bravur och åt sen inga mer godisar ;)

Kissungarna är nu 4 veckor, dom mår bra, har börjat gå på låda och äta lite majsvällning... fast helst äter dom den hårda "vuxenmaten" hm...
well well, nu ska jag ta mej en dusch, sen blire lunch med mor o far igen... o sen en kväll på jobbet... för att sen fortstätta och arbeta hela helgen... SEN ska te taggas inför My Dog!!!

1 kommentar:

  1. Nä ja säger detsamma, inte tänker ja gå där någe mer och när jag sa till honom ja det är ju inte så lätt att se att han är valp han är ju inte så liten så får jag till svar : Nä å större kommer han att bli.. Va e de för svar egentligen?? förstå när han blir könsmogen och rymmer och kanske kommer emellan en annan hane och en löp tik då kan de sluta illa..Men han verka inte ens bry sig..Finns folk till allt tyvärr =/

    SvaraRadera