måndag 18 januari 2010

Ibland...

Vet man inte vad man vill göra med livet. Vad man ska göra, hur man ska göra, eller kanske OM man ens ska göra det? Jag är ganska impulsiv... Jag får lätt och ganska ofta en massa ideér och slänger ofta om mina framtidsplaner eller iaf ändrar lite på dom. Ibland betämmer jag saker utan att tänka mej för, och ångrar mej sen efteråt. Ibland gör jag inte som jag känner, och ångrar även det efteråt.... Varför måste allt vara så krånligt? Varför kan man inte bara göra som man känner i hjärtat? Mitt liv på 24.5 år ser kankse inte ut som ja trodde att det skulle göra när jag var 18 år. Men det är nog oxå bättre på många sätt än jag kunde tro. Jag kunde nog knappt drömma om att jag skulle ha så många hundar idag, till och med katter ;) Jag har alltid älskat djur, men jag visste nog inte att jag skulle få SÅÅ stort intresse för hundar hundsport och avel... även om det ganska snabbt växte fram... När jag var 17 var dock drömmen att skaffa en schäfer tik och ta en kull på.... Jag skaffade Fille, och han blev kastrerad ;) Idag är jag nog oxå rätt nöjd med att ha "snöat" in på Papillon...
Ja, ja känner att jag bara "svammlar" och ni som läser förstår säkert ingentting... Men i mitt huvud snurrar allting runt just nu... o det som snurrar är massor av saker. Ska ja göra si, ska ja göra så? hur ser det ut om några år... va händer om det blir såhär eller sådär?
Jag vill stoppa ner huvudet i sanden känner jag... och hålla kvar det där... en stund.
(ja, ja återkommer med uppgifter om katrineholm utställningen, kritik och allt som hör till)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar