söndag 31 januari 2010

Hembskt Snubig...

Ja, jag är så snorig och förkyld så ja vet inte vad det är med mej. Tänk att jag har så kasst immunförsvar??? Jag var ju ganska nyligen sjuk? Så fort jag åker å tävlar nånstans så blir ja sjuk. Fast ja tvättar händerna jätteofta och till och med ofta har med mej handsprit. Efter örebromässan i höst blev ja sjuk, efter våran agilitytävling vi hade i dec blev ja sjuk, efter MyDog blev jag sjuk, efter utställningen i katrineholm blev ja sjuk. Sen blev ja frisk nån vecka, o då blev Per sjuk. Å så tillslut blev jag sjuk IGEN!!!! Så nu sitter jag här, med 100graders feber, känns de som, 100 liter snor som bara rinnner rätt ut och en svidande öm näsa, efter alla snytningar. Jag blir självklart stressad eftersom vi ska resa på torsdag, desstutom fick ja sjukskriva mej över helgen, vilket inte alls är roligt med tanke på att man förlorar ganska fett me pengar. Suck suck och åter SUCK....

Jag måste göra nåt åt det här, men vad gör man??? eller snarare hur?
känns som att jag är ganska duktig med både hygigen och div. vitaminer....
Ja, jag har till och med börjat äta vitaminer, är ja inte duktig?
Men va får man för det? En fet förkylning?
Nu är jag bitter.... o tänkte ägna dagen o i soffan... Har lånat "Drag me to Hell", ska roa mej med att tittta på den. Tur att per är frisk igen, å kan sköta alla bestyr, så som eldning, rastning av hundar osv.... annars vet ja inte va ja hade gjort?

1 kommentar:

  1. Passet hinner vi ordna så ta det lugnt du bara...drick te och bli frisk. Vill ni förresten luncha hos oss?

    SvaraRadera