lördag 23 januari 2010

Barcelona here I come!

Ja, ni läser rätt. Den fruktansvärt hemkära Victoria Sundberg tänker åka till Spanien. Hur det hela ska gå till, med flygresa och allt vet jag inte än, men troligtvis lär dom få söva ner mej ;) Det är jag och min kära syster som åker. Vi ska till Barcelona för att hälsa på min bror som just nu bor och arbetar där. Det ska självklart bli roligt att träffa min kära bror, men själva resan dit och tillbaka vill jag helst inte tänka på. Och hur ja ska klara av att lämna mina kära hundar vet jag inte heller, Min make reder sej ju såklart, men mina älskade älskade små hjärtan, hur ska det gå, jag kommer få skaplig separationsångest. Troligtvis blir resan på 5 dagar, varav 2 av dom är resedagar.... Så det kommer kännas, det vill ja lova! Mina älskade små hjäääärtegryyyyyyyyyyyyyn!!! Men vi ska klara av det här, och när ja kommer hem igen är jag en erfarenhet rikare, och förhoppningsvis levande ;)
Well well, ja återkommer med mer information. Men troligtvis blir resan väldigt snart, faktiskt 4-8 februari, om det blir som vi tänkt. Måste bara lösa lite praktiska saker, så som ev. semester osv. Men det ordnar sej! Hoppas jag!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en trevlig resa!
    Förstår att du kommer sakna dina juveler där hemma.
    Kramiz

    SvaraRadera