lördag 9 januari 2010

puh...

Det verkar som om det inte var en vattenläcka utan bara så att vattnet fryst till lite, och sen vare nåt vajsing med ett rör, men det är fixat nu. puh...
Idag är en seg dag... och ja sitter bara och funderar på hur ja ska klara av att gå upp kl 3 inatt... för att åka till göteborg och MyDog.... kära nån, är man galen lr är man.
De är jag och Titti från Labellaci och hennes man... och våra 4 valpar :) Ska bli jättespännande!!!
Jag har övat lite med Teddy i veckan med uställningskoppel, det gick kanonbra, han är nog född till stjärna! Miran däremot får för sej att man ska bita i kopplet, hon gör ju aldrig så annars... så ja fattar inte att det ska vara så kul att göra det med uställningskopplet. Men, i vilket fall ska ja ta med mej massa gotte godis och nån pipleksak så ja kan få hennes tankar på annat håll... att hon sen kommer sköta sej hos domaren tvivlar jag inte på, hon är ju bara SÅÅÅÅ go!
Förövrigt kan ja vara glad åt att det faktiskt är så kallt, för mina hundar vill inte/klarar inte att gå ute när det är lägre än 20 minus... även om man smörjer tassar osv. Dom gör sina behov o vill raskt in igen... o tur är väl det, för gå promenad vågar man ju knappt längre...
Hundarna som jag berättat om häromdagen har ju attackerat 2 hundar, vad jag vet... varav en av hundarna faktiskt dog senare hos veterinär. Det är ju fruktansvärt!!!!
Båda incidenterna är iaf polisanmälda, och han ska ju, enligt andra som jag känner flytta... eftersom han sagt upp sin lägenhet, och jag hoppas veeeeeeeeeeerkligen att det är långt bort ifrån oss!!!
well well, nu ska ja göra iordning lite saker inför imårrn,packa väska, fixa lite... och senare ikväll ska vi hämta Teddy, och sen ska de unga tu få badas och fixas inför imårrn... o kl 19 blir det väl läggdags för mej hehe... vi hörs! och håll tummarna för oss!

1 kommentar:

  1. jag håller tummarna...ringer väl 50 ggr imorgon med så se till att stänga av telefonen när du är i ringen så jag inte ställer till det för er=)

    SvaraRadera