onsdag 6 januari 2010

Gräv ner mej någon, snälla...

Igår var ja lyckligt ovetandes om dagens bekymmer...
Vi har fått en vattenläcka i huset, hur omfattande den är vet jag inte än... Per är iväg för att hämta nån plugg att sätta igen röret som det gäller med... sen får vi väl se.
Det SISTA vi behöver just nu är en storvatten läcka som gör att vi kanske måste riva upp halva badrummet, det är ju det enda rummet som är klart i det här FÖRBANNADE huset.
Min käre make försökte lugna mej förut, då jag var på gränsen till nervsammanbrott... och hoppades verkligen på en hjärtinfarkt som kunde ta mej bort till ett bekymmersfritt liv.
Vi får väl se vad som går att göra, och hoppas att det inte är omfattande. Vi upptäckte det idag, så troligtvis och förhoppningsvis är det nåt som fryst och spruckit inatt...
Sen kan jag meddela att Kellie börjat löpa, vilket jag verkligen verkligen INTE hoppats på. Jag hade tänkt att kolla patella och pra så fort jag fått lön och sen förhoppningsvis kunnat para henne till våren... hon löper ju jättekonstigt och det här är andra gången hon löper... hon blir 2 i mars. Så när hon tänker löpa nästa gång vet jag ju inte alls...
SUCK suck och åter suck...
Livet vill mej illa just nu...

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra..hoppas allt ordnar sig!!

    SvaraRadera
  2. puh, det verka inte ha varit nån läcka... Per fick slå upp ett hål i källarväggen, men vi hitta inget, så det var nå vajsing med ett rör utanför bara, så det är fixat nu... TACK o LOV!!!

    SvaraRadera