lördag 26 december 2009

På tal om mål...

Så ska ja skriva upp alla mål jag har för 2010 så alla kan se, och så även jag kan se å gå tillbaka o titta på det. Skriver upp alla jag kan komma på för stunden iaf och som ja även tänkt på innan.


Victorias mål för 2010:
  1. Ta upp LCHF igen, så fort köket är klart
  2. SLUTA RÖKA!!!!
  3. Ta körkort??!?
  4. Komma igång med agilityn på riktigt och starta på fler tävlingar med Fly.
  5. Gå anlagsprov i viltspår med Kellie och förhoppningsvis även Dottie.
  6. Starta i öppenklass i viltspår med Pixie
  7. Fortsätta med Dottans och Kellsans social och miljöträning.
  8. Ställa ut både Kellie o Dottie till våren/sommaren.
  9. Ta min första kull valpar?!?!
  10. Ställa ut Mira och Teddy massor!!!
  11. Fortsätta träna upplet med Fille och försöka avancera lite.
  12. Försöka förlänga min "stubin"
  13. Bli en bättre människa :)

Vad har ja då uppnåt detta år?

Jo, jag har fått fastanställning på mitt jobb. Jag har ställt ut mkt i sommar, precis som jag velat. Jag har verkligen försökt antränga mej när det gäller miljöträningen av både Kellie och Dottie. Hos kellie har det gett STORA resultat, hon är en helt annan hund. Hon har ju dessutom blivit äldre och mognare och jag tror det spelar in. Dottie har även hon lugnat sej lite, så henne finns det absolut hopp för. Jag har tävlat i agility med både Pixie och Fly, men med mindre lyckade resultat ;) Pixie fick nog scenskräck och prestationsångest, men hon lyckades däremot bättre med anlagsprovet i viltspår som hon klarade galant!

Ja, jag är nog nöjd med 2009 även om många saker inte har blivit som jag trott från början. Men med allt som händer kommer nya möjligheter och jag hoppas och tror verkligen att nästa år kommer bli bra! Å ja... jag höll på att glömma... JAG SKA KÖPA EN NY DATOR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar