lördag 26 december 2009

God Jul & Gott Nytt År... osv osv.

Ja jag får önska er alla en riktigt god jul (fast nu är den ju nästan över) och ett gott nytt år!
Själv har ja jobbat hela helgen, och varvat det med att vara med familjen. Ikväll jobbar jag en sista kväll, sen är jag ledig några dagar, sköööööööönt! Teddy är hos oss över helgen, eftersom Linnea jobbar sin "dum helg" i princip hela lördagen och söndagen och ledig 2 timmar på eftermiddagen varje dag... inte kul. Så han kom redan igår eftermiddag eftersom hon började jobba frekväll. Allt går bra, han verkar känna sej lite hemma här nu, eftersom han har hälsat på några gånger redan :) Annars kan ja berätta att jag roat mej med att avmaska alla katter, även kattungarna.. såklart. Eftersom det var dags för ungarnas första avmaskning. Det gick bra, jag blev lite sönderriven, men jag överlevde ;) Näsa vecka får vi se om dom vågar börja äta lite mat!! Dom har blivit så stooora!!! Jag önskar ja kunde slänga in bilder sådär smidigt som jag gjort förut, men ack o veeeeeee.... det går inte... Dumma dumma dator, du gör mej så deprimerad!!!
Ska oxå meddela att Filles hosta verkar ha gett sej, så det var väl bara nåt tillfälligt.
Nu är det snart ett nytt år, och jag längtar till MyDog och Valputställningen i Katrineholm som jag o Titti anmält våra hundar till!!!
Ett nytt år, nya möjligheter och nya mål!!! Det här ska bli ett bra år!
OCH.... förhoppningsvis ser den första Ravenwaveskullen dagsljuset!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar