måndag 14 december 2009

Ja just det...

Jag måste ju bara påpeka att jag som ni ser bytt "header". På bilden ser ni Mira och Teddy!
Teddy är alltså min första hanhund! Han bor som ja sagt tidigare hos min vän Linnea, en mil ifrån mej. Men samägs av mej, han ska förhoppningsvis användas till utställning och avel.
Så fort jag får ordning på datorn här hemma ska jag uppdatera min hemsida ordentligt. Nu får jag inte plats med knappt några bilder, jag har inget bra bildprogram att klippa o redigera i, så just nu är det lite jobbigt. Men här är han iaf, "Teddy" Labellaci Midnight Passion.
Ja, det är Miras kullbror, första gången jag såg honom var han 6 veckor... jag föll pladask. Det kändes i hela mej att "det här är miiiiiiiiiiiiiiiiiiiin" Men det blev inte så, jag är inte helt förtjust i tanken av att ha en hanhund hemma hos mej... Men så gick tiden, någon lämplig köpare till Teddy dök inte upp... å så plötsligt kom jag på en gamla idé som jag o Linnea haft... "Vi köper en hanhund ihop"... Vi hade tänkt göra det förut, men det har inte dykit upp nån som jag kännt varit rätt... Men så tillslut.. så blev det såhär! Å jag känner på mej att det här kommer bli bra!!!
Underbar kille, precis som Mira när det gäller temperament och ja, allt! Han kommer bli nåt, det är jag säker på!

1 kommentar: