onsdag 16 december 2009

Trött...

Jag är så sjukt trött... precis hela tiden. Jag fattar inte vad det är för fel på mej? Jag klarar inte ens av att jobba en hel dag 7-16 utan att vara helt däckad när jag kommer hem. Visst, jag har ju länge haft problem med att jobba mer än ca 3 dar i rad pga lederna och min snea höft, men EN DAG? det var likadant förra veckan... Idag kom jag hem, rastade hundar, elade lite.. duschade.. tänkte, "jag måste gå en sväng" jag gick en minimalisk runda... men som tur var verkade hundarna vilja in lika fort som jag då det blåse väldigt kallt o snön piskade på i ansiktet... Vi har legat i soffan hela kvällen... Jag somnade och sov säkert 2 timmar.. vaknade vid nio, lagom tills gubben kom hem... Jag fattar inte. Feber har jag oxå... det har jag haft till o från i 5 veckor nu... sen jag hade influensan... Å nu sitter jag här... o tycker att sängen ser väldigt inbjudande ut...
Imårrn kommer Linnea och Teddy på besök, vi ska gå en liten runda med vovvarna och släppa dom på våra gärden :) det blir iaf kul! Hoppas jag är piggare imårrn! Jag kan oxå meddela att kattungarna växer och frodas, och dom är fruuuuuuuuuuktansvärt söta!!! på fre blir dom 3 veckor :) Tänk va tiden går! Tyvärr kommer det inte bli lika mkt bilder nu, på ett tag... pga datorstrul... men förhoppningsvis kommer jag inom en snar framtid att inhandla en ny dator!
vi hörs! Go natt!

2 kommentarer:

  1. Det är himla konstigt att dom inte hittade något fel på dina leder ändå... Tog dom blodprover? Jag tycker det är konstigt att dom inte utreder detta vidare, så att du kan få någon klarhet i vad det är för fel. Sånt kan man ju bli riktigt arg på faktiskt.

    SvaraRadera
  2. ja du, jag har tagit många prover. Både hos Neurologen och Rematologen.... Men dom hitta inget, så jag är "frisk".... tydligen... men det är ju konstigt... för nåt är ju annorlunda i min kropp... jag har ju inte haft sånna här problem hela mitt liv.... suck

    SvaraRadera