tisdag 6 september 2011

Oj!

Att börja jobba o vara som en normal människa igen kan vara tröttsamt. Jag trivs jättebra på jobbet, och med att ha börjat jobba igen. Jobbar ju såklart lite oftare nu när det är dagtid, men det gör inget. Axeln är ganska ok för det mesta, o det går bra, som jag sagt förut. Men va trött jag blir! Igår när jag kom hem, gick jag o Jenny en promenad i ÖSREGN! Mina hundar fick äntligen träffa Åke, hennes nya pumivalp. Mina var dock inte så intresserade av han, inte ens Maja. Fly tyckte att han kunde dra åt skogen ;) haha.. som vanligt. Efter att ha blivit dränkt på promenaden o släpat hem med ungefär 10 kg extra vikt i alla blöta kläder var jag helt slut. Jag gick o la mej kl 21.00... o vaknade klockan nio idag... Kära nån.
Att vara normal är tröttsamt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar