fredag 9 september 2011

Helg...

Jo, nu har det varit helg... snart är den förbi. Jag jobbade igår, och ska jobba ikväll.. Men lite hinner man ju med ändå! Dessutom orkar jag SÅ mkt mer nu för tiden, även om det är sjukt körigt på jobbet....

En fet Signe i knät på husse...
Hon måste äta 5 möss/råttor/sorkar/fåglar om dagen, minst...
att hon ens orkar jaga är ju helt otroligt...

Vacker vy...

Idag regnar det o är inte alls lika fint som det varit i några dagar nu...
Jag får väl klä på mej regnstället o ge mej ut... Fast det typ bara är Maja o Flame som uppskattar att gå en promenad i regn... o det är knappt...

Jag har fortfarande inte riktigt vant mej vid att jag är ljus i skallen.
Hösten närmar sej... Får se om ja hittar på nåt annat i håret, eller om jag behåller det här ett tag till? Mja, jag vet inte. Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar