fredag 23 september 2011

För att klargöra en sak...

Det är säkert många av er som tror att jag blivit knäpp o startat "höns kennel" istället... haha..
Allt detta tjat om kycklingar o kattungar kanske får er att tro att jag verkligen lagt hunduppfödningen på hyllan...
Till er kan jag såhär:
Knäpp har jag alltid varit! Höns har jag längtat efter länge, då jag haft det förut. Jag är otroligt glad över att ha det igen. Det är en otroligt mysig känsla att få fram kycklingar... o bara hela lantis livet" gör mej alldeles salig!

Men, jag har inte glömt bort mina planer med hundarna. Det är nu ett bra tag sen jag regristrerade kennelnamn.. Å det har inte blivit av att jag tagit nån kull än, av olika anledningar. Det har varit flyttar, jag har varit sjuk... osv osv.
Men, jag har en plan.... Faktiskt. Eller flera egentligen.
Så nej, jag har inte konverterat till hönsuppfödare...
Jag ämnar att snart kunna kalla mej uppfödare av hundar (i väldigt liten skala), på riktigt!
Så det så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar