torsdag 28 april 2011

Herreguuuuuud!!!!

Den första maj går min nuvarande försäkring på alla hundar ut, därför passade jag på att byta försäkringsbolag eftersom man endast kan göra det vid förfallodag. (utan att sälja hundarna, eller ev förstås ljuga) Jag har tidigare haft dom hos Agria, och det ska tilläggas att jag varit VÄLDIGT nöjd med Agria. Jag har behövt använda försäkringen 2 gånger, och det har inte varit några som helst problem då. Så det är jag tacksam för. Däremot är ju inte precis Agria billigast, och eftersom vi har hem och bil försäkrad på folksam, PLUS att folksam dessutom ofta har presentkort på försäkringar på olika tävlingar,uställning och agility bla. Så tyckte jag det kunde passa bättre. Jag har förut haft en årspremie på 11791 kr, för mina 6 hundar. From 1/5 när Folksam tar över har jag numera en årspremie på 5225 kr!!!!!!! Jag kommer alltså spara 6566 kr per år! Det är ju helt SANSLÖST att det kan skilja så mkt?!?! Jag är givetvis väldigt nöjd, och eftersom jag vet att många av mina "hundvänner" har folksam och är nöjda med det lär jag inte bli besviken. Skulle jag sluta röka nu så blir jag nästan miljonär ju! ;)

Så Bye bye Agria, Hello PENGAR!
Men, tack för att ni att fungerat bra, för jag har inget att klaga på, absolut inget. Enda anledningen till att jag byter är ju givetvis för att det är billigare. Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar