tisdag 19 april 2011

Bara helt underbart...

Den här rara, fast giftiga?? (iaf enligt svärmor, om jag beskrev den rätt för henne) blomman/busken eller vad det nu ska bli grävde jag upp från dungen bakom huset och flyttade in den lite mer centralt i trädgården, det var ju himla rart tycker jag. Igår fixade dessutom min kära sambo så att hela framsidan numera är inhängnad och då lämnade vi denna växten utanför, så ingen hund kanske får för sej att provsmaka...



Knaskatten Goblin valde att bädda in sej i en hundfilt, inomhus... trots det otroligt fina vädret vi hade, och fortfarande har idag!


Mira solade på trappen....



Å Majaluringen njöt i solen... fast det får vara med viss måtta, ibland får man leta på en skuggig plats och pusta ut...


Matte njuter givetvis också av det vackra vädret, dock inte av all pollen som medföljer... men såhär somrig har ni väl aldrig sett me förut??? Å då menar jag såklart i håret!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar