måndag 7 september 2009

uppe me tuppen!

Å det tillhör ju inte direkt vanligheten här i detta hus... Morgontrött som jag är sitter jag här och känner mej allmänt plågad ;) Nä då, men att man får gå upp tidigare på morgonen får man ju räkna med när man har en liten puppis. Natten har gått bra, lite orolig från å till, men det är ju verkligen inget konstigt. Lite matstrejk igår, idag har hon däremot ätit frukost.
och... här är hon:



Söt va???

Dottie vill gärna leka med sin nya kompis...

Dessutom får matte inte glömma att hon
faktiskt oxå är liten och söt!!!

Nä hörrni, om jag skulle passa på att vila lite medans den lilla sover... Inatt sov jag typ 5 minuter känns det som. Inte för att hon störde så mkt, hon var ju ganska lugn ändå. Men per snarkade som aldrig förr, och gnisslade tänder å ja vet inte allt. Dessutom hade det ju varit en lång dag, plus att jag förmodligen druckit för mkt kaffe.... ajaj... jag är så sjukt trött nu så...
Ja, Go natt ;)

3 kommentarer:

  1. Gud så söt hon är :D Men det jag är mest fascinerad över med dina bilder är hur stor Dottie börjar bli! Jag känner inte igen henne, var det så himla längesen jag var hemma? Det är ju SKANDAL!

    SvaraRadera
  2. Ja Mira är så rar så! MEn visst har Dottan blivit stor, helt sjukt stor. Spec nu när man har en sån liten hemma, då blev hon liksom vuxen över en natt!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken söööööt liten puppis!!
    Lycka till med henne och dom andra också förstås.
    Kram på dig.

    SvaraRadera