tisdag 22 september 2009

Jobbigt...

Ja, just nu känns allt väldigt jobbigt. Jag har väldigt mkt feber, jag har ont överallt och allt annat är oxå SKIT. Det är lite för mkt jst nu... Därför har jag heller inte skrivit så mkt på sista tiden.

Med hundarna är dock allt bra, Lilla Mira var med till klubben för första gången igår! Det gick bra, hon är glad och framåt och verkar inte bry sej så mkt om omgivningen.. även om det bestod av massor av okända människor och stora "läskiga" hundar. Hon är glad i allt å alla och ville snarare fram och hälsa på typ alla :) Dessutom sprang hon igenom en kort agility-tunnel flerar gånger, självmant! det var lite skoj, hon är fräsig sådär.. väldigt framåt o orädd, det gillar jag! :) å sen är hon förskräckligt söt!
Tur man har sina älsklingar... vad skulle jag annars ha att hänga upp mitt liv på?
Nä tacka vet jag mina älskade hundar..

1 kommentar:

  1. Ja, vad skulle man göra utan sina älskade hundar??? Det är ju dom som förgyller tillvaron och gör en glad:)
    Hoppas du mår bättre snart.
    Kram från Anette

    SvaraRadera