onsdag 23 september 2009

Ja just ja..

Jag har ju glömt att berätta att jag och Pixie ska gå Anlagsprov i Viltspår imårrn! Det ska bli SÅÅÅÅÅÅ ROLIGT!!!! Och jag hoppas självklart att vi ska bli godkända :) Tyvärr hinner vi väl inte tävla nåt iår, men då kan vi satsa som sjutton på nästa tävlingssäsong!
Ja, det blir iaf nångång efter 12 imorgon, så ja kommer uppdatera så fort jag orkar och kan!
Förhoppningsvis har ja inte lika mkt feber imårrn heller... Well well... ja återkommer förhoppningsvis med glada nyheter!
/Vickan

2 kommentarer:

  1. ja säger lycka till. Bli nu inte så nervöös imorrn för jag kan inte ha nån med mig som nervösar mig...ok!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag håller alla tummar jag har här! Men jag tror inte att det ska vara några problem för Pissan är GRYM! :D

    SvaraRadera