fredag 25 september 2009

Sjuk sjuk sjuk sjuk...

Ja, ja förstår inte va det är med mej. Jag har feber.... hela tiden, och det blir aldrig bättre. Idag känner jag mej nästan sämre. Jag har inte ont i halsen lr nåt annat, BARA feber... och känner mej allmänt hängig och trött. För att tänka på nåt annat tänkte jag visa er en liten photo-session från igår. Att bli snygg på bild tillhör inte vanligheten hos Vickan, hon satsar hellre på att bli skitful med flit! ;) (så man kan skylla på att man inte var seriös hehe) Så det här är tillägnat alla extrema bruksnördar och jaktmänniskor... Det är såhär det ska se ut:


Piffade upp den gamla "bruksposen" lite och
ställde mej lite annorlunda! snyggt va?
Annars kan man stå såhär, ser lite snyggt ut men samtidigt ballt! ;)

Det här är nog min favorit, den känns väldigt "true" på nåt vis. För att visa att jaktgubbar att kvinnor oxå kan eller? (förövrigt ser jag inte ens ut som en kvinna på bilden haha)
Eller så kör man på den här posen... funkar alltid!
Jaja, tillslut fick ja skärpa till mej.. och försöka vara lite seriös...
Fast jag kommer aldrig bli riktigt "true" förens jag inhandlat riktiga "bruksbrallor". Jag har liksom leggings och stövlar, HALLÅ?!?!?!?!?! Jag måste verkligen skärpa till mej... ;)

1 kommentar: