torsdag 2 augusti 2012

Lite ring,miljö och passivitetsträning!

Ja, Askersund börjar närma sej.... O små flickorna behöver ringträning... och framförallt träna på att gå normalt i uställningskopplen.... Dom är så speedade också, svårt att få dom att stå still på bordet, dom ska bara undersöka allt hela tiden. Men dom är ju glada o sociala i alla fall, så på så vis är det ju inga problem. Jenny, jag, Anette o Karolina var på klubben en sväng igår. Dom skulle träna lydnad, och jag o jenny passade på att öva lite handling. Hon ska ju hjälpa mej med Mindie, å jag kan säga att hon nog fick det lättaste hehe... Det såg riktigt bra ut när dom struttade fram. Hollie sköter sej också skapligt, men det är lite mer action i henne. Men jag har ju en vecka på mej att träna lite finlir... Ska nog bli bra :)

Karolina fick agera lite "domare" o titta lite på valparna. Perfekt med nån dom inte träffat förut. Sprang några vändor med Maja oxå, hon sköter sej fint som vanligt. Annars satt vi mest o tittade på när dom duktiga ekipagen tränade lydnad, men det är bra träning för små valpar med, att bara "vara". Jag kan säga att jag hade två VÄLDIGT trötta små flickor när jag kom hem.... Maja är ju van vid det mesta, så hon var inte lika medtagen... 

 Jenny körde några hopp med Åke....
 Hoppa kan han!
 Anette och Troia
 Hollie spanar....
Världens sötaste Mindie!
 Min lilla Maja...
Jenny & Siri kör gungan...
Barbapappa sitter på bänken och tar kort???

Haha... ser jättekul ut ju.... Jag hade träningsvästen på mej, och tusen saker i varje ficka.. kan vara det..
Men de bjuder vi på! :)

Nu ska ja ta sista slurken med kaffe och sen ge mej ut en sväng!
hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar