onsdag 8 augusti 2012

Denna regniga sommar....

Det "roliga" vädret fortsätter... då och då är det nån dag utan regn... men sen börjas det igen. Va är det för sommar vi har egentligen?! Igår gick jag två promenader, båda i regn...Den första fick vi ta en paus o ställa oss under ett tak vid den lokala fabriken här... för det ÖSTE ner.. det gick bara inte...

Den andra var inte mindre blöt heller... Men va gör man inte. Det är nog nästan mest för min egen skull, för jag kan säga att typ ingen av mina hundar ville gå... men jag kände att jag behövde röra på fläsket, å givetvis behöver dom ut o lufta sej med. Det jag verkligen skulle behöva är ett nytt regnställ!!! Måste investera i ett sådant....

Annars springer dagarna förbi i rasande fart... Hollie & Mindie är så stora nu... tiden har gått så fort!
På söndag ska jag tävla, jag ska äntligen tävla med min EGEN uppfödning! Det känns overkligt... spännande, underbart... roligt! Jag kommer väl klippa ur sidan ur tävlingskatalogen där mina namn står med o rama in...haha....

Jag är så stolt över dom, alla 4! Det är jag VERKLIGEN! Jag kunde inte ha fått finare valpar... å på söndag kommer 3 av 4 finnas på plats i Askersund! Så roligt!!!!

Går allt som det ska o Dottie kommer igång med löp i höst blir det snart fler små liv.... myyyyyyys!!!!!


Hur gosigt är inte det här?!?!?!?!?!?
Nu äre bara att hålla tummarna för en lyckad parning på Dottie i höst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar